Kiekvienos įmonės buhalterija yra galutinis taškas, kuriame susijungia visos jos veiklos sritys. Čia jos yra įvertinamos, pamatuojamos ir skaičių bei ataskaitų pavidalu pamatomas bendras įmonės veiklos rezultatas. Analizuojant toliau, paaiškėja ir kiekvienos įmonės veiklos srities efektyvumas bei atnešta nauda. Apskaitos paslaugos yra įvairiapusės ir daugialypės, todėl „Verslo pamatas“ teikia kompleksines buhalterinės apskaitos paslaugas savo klientams.

Mūsų teikiamos buhalterinės apskaitos paslaugos:

Pirkimų ir pardavimų sąskaitų-faktūrų registravimas

Kasos dokumentų registravimas

Kasos knygos pildymas

Avanso apyskaitų registravimas

Banko dokumentų registravimas

Ilgalaikio turto apskaita

Atsargų apskaita

Darbo užmokesčio apskaičiavimas ir registravimas

Mokesčių apskaičiavimas ir registravimas

Deklaracijų, ataskaitų ruošimas ir pateikimas kontroliuojančioms institucijoms

Finansinės atskaitomybės dokumentų ruošimas

Bankinių pavedimų formavimas

Nors „Verslo pamatas“ yra specializuota įmonė ir buhalterinės apskaitos paslaugos yra pagrindinė mūsų veikla, tačiau savo klientams taip pat teikiame ir papildomas paslaugas, kurios padeda palengvinti dokumentacijos ir kai kurių verslo procesų naštą.

Šios papildomos paslaugos yra teikiamos tik esamiems klientams, jau užsisakiusiems buhalterinės apskaitos paslaugas. Jeigu vienu ar kitu įmonės gyvavimo laikotarpiu įmonė jaučia, kad jai trūksta papildomų rankų, patirties ar tiesiog nenori apsikrauti darbais, kurių neišmano, ji gali mums patikėti dalį savo vidinės veiklos ir užsakyti papildomas paslaugas. Kiekvienos papildomos paslaugos kaina yra sutartinė ir vertinama pagal iškilusį poreikį.

Papildomos paslaugos buhalterinės apskaitos klientams

personalo-apskaita
Personalo apskaita – tai labai plati sritis, apimanti daugybės įvairių dokumentų, susijusių su darbuotojais, rengimą ir apskaitymą.
daline-personalo-atranka
Personalo valdymas yra viena sudėtingiausių įmonės veiklos sričių, nes ji susijusi su žmogiškuoju faktoriumi.
personalo-apskaita
Personalo apskaita – tai labai plati sritis, apimanti daugybės įvairių dokumentų, susijusių su darbuotojais, rengimą ir apskaitymą.
daline-personalo-atranka
Personalo valdymas yra viena sudėtingiausių įmonės veiklos sričių, nes ji susijusi su žmogiškuoju faktoriumi.

B1.lt - naujos kartos buhalterinė programa

Savo veikloje naudojame „debesų buhalterijos“ apskaitos programą B1.lt . Ši programa itin patinka mūsų klientams, nes suteikia daugiau laisvės ir patogumo nei kitos apskaitos programos. Naudodami ją, mūsų klientai gali ir patys aktyviai ja naudotis. Dažnai niekas kitas, išskyrus įmonės buhalterį, negali patekti į apskaitos programos darbinę aplinką ir pamatyti, kas joje vyksta. Ši programa vadovams suteikia daugiau pasitikėjimo, įneša skaidrumo ir atvirumo į buhalterijos veiklą.

Be to, tai buhalterinės apskaitos programa, padedanti mažinti laiko sąnaudas ir kaštus. Norint pamatyti įvairias ataskaitas, mūsų klientams nereikia skambinti ar rašyti buhalteriui, tuomet laukti, kol jis galės prieiti prie jūsų darbo ir tik po kelių valandų atsiųsti reikiamą ataskaitą. Atsiradus poreikiui, klientas gali pats peržiūrėti norimą ataskaitą čia ir dabar, tereikia turėti interneto ryšį.

Kita patraukli programos savybė ta, kad ja galite išrašyti sąskaitas klientams patys jums reikiamu metu. Tai labai patogu, jei parduodate prekę ir klientas nori iš karto gauti sąskaitą. Jums nereikia kreiptis į buhalterį dėl šio veiksmo ir galite greitai ir labai paprastai išrašyti dokumentą patys.

Buhalterinė apskaita Vilniuje ir visoje Lietuvoje

Šiuolaikinės technologijos yra taip pažengusios, kad buhalterinės paslaugos gali būti teikiamos iš bet kurios vietos. Visą informaciją galime derinti telefonu, elektroniniu paštu, per Skype, Viber ar kitomis ryšio priemonėmis. Dokumentus klientas ar jo darbuotojai gali pristatyti į mūsų biurą, paprastai suvesti į sistemą ar nuskenuoti, o mes visas operacijas sudėliosime į savo vietas ir pasirūpinsime, kad jūsų apskaita būtų tvarkinga, o deklaracijos pateiktos laiku ir teisingai.

Buhalterinės apskaitos teisės aktai

Buhalterinė apskaita – tai tikriausiai ta įmonės veiklos sritis, kuri yra labiausiai reglamentuota teisės aktais. Jeigu rinkodaroje, pardavimuose gali būti daug kūrybos ir veiksmų laisvės, tai buhalterijoje kiekvienas žingsnis yra aprašytas įstatymais, nutarimais, standartais ir nukrypimai nuo jų retai galimi. Tačiau buhalteriams kartais tenka gerai pasukti galvą, kaip išspręsti vieną ar kitą apskaitos painiavą, tad kūrybiškumo jiems irgi reikia. Dėl plataus veiklos reglamentavimo buhalteriai turi labai tiksliai išmanyti visus teisės aktus ir niekada nenustoti į juos gilintis. Kaip buhalterinė įmonė mes nešame didžiulę atsakomybę ne tik už jūsų, bet ir už daugybės kitų verslų buhalterinę apskaitą, todėl privalome nuolat tikrinti naujienas.

Buhalterinės apskaitos pasikeitimus sekame iš anksto. Tai reiškia, kad apie visas naujoves, kurios palies jūsų įmonę, įspėjame dar prieš įsigaliojant pasikeitimams, pasitariame su jumis, kaip reaguosime į pokyčius, ką keisime apskaitoje, kokius reikės atlikti papildomus darbus. Visa tai aptarus, turime pakankamai laiko pasiruošti ir veiksmus atlikti ramiai ir neskubant.

Kaip įmonė turime daugiau galimybių greičiau sužinoti informaciją apie teisės aktų pasikeitimus nei samdomas buhalteris, kuris dažnai dėl didelio darbo krūvio visai neturi laiko naršyti po įstatymus. Tokiu būdu naujienas jis sužino tik joms įsigaliojus ir plačiai pasirodžius viešojoje erdvėje, o tai gali sutrikdyti jūsų įmonės veiklą ir apriboti tinkamo pasiruošimo galimybes.

Konsultacijos apskaitos klausimais

Mes puoselėjame profesionalius, bet draugiškus santykius su savo klientais. Esame ne tik tam, kad šaltai sudėliotume jūsų verslo skaičiukus į jiems skirtus apskaitos stalčius, bet ir tam, kad patartume kilus sudėtingoms situacijoms. O tokių kyla tikrai dažnai, bet verslo savininkai ar vadovai ne visuomet turi pakankamai žinių jas išspręsti patys vieni. Tokiu atveju, jeigu jaučiate, kad pasiklydote apmąstymuose ir nežinote, kaip vertėtų pasielgti vienoje ar kitoje situacijoje, mes mielai laukiame jūsų skambučio, kurio metu aptarsime jūsų klausimus. O dar geriau, atvykite pas mus į biurą, kur prie kavos puodelio konfidencialiai pasikalbėsime ir išanalizuosime, kokius sprendimus ir kodėl geriau priimti. Sudėliosime visus „už“ ir „prieš“ bei prieisime prie logiškos ir optimalios išvados.

Tiesioginė motyvacija jums padėti

Mes esame tam, kad įvairiapusiškai jums padėtume ir sklandžiai atliktume visus darbus, taupydami jūsų laiką ir energiją. Viena nemaloniausių problemų, susijusių su samdomais darbuotojais, yra ta, kad pasireiškia per daug žmogiškojo faktoriaus. Darbo metu jie mėgsta per ilgai užsiplepėti prie kavos puodelio, susiraukia, kai paprašote įvesti papildomą sąskaitą, ar supyksta, jei neišleidžiate atostogų paties darbų įkarščio metu. Bendradarbiaudami su mūsų įmone, jūs išvengiate tokių nejaukių situacijų, nes mes dirbame pagal sutartį kaip išorinė įmonė ir su jumis elgiamės profesionaliai kaip su klientu. Samdomi darbuotojai ne visada supranta, kad jų atlyginimas priklauso nuo įdedamo darbo ir rodomų pastangų. O mes tai žinome! Tiesiai jums sakome – kuo labiau stengsimės ir jums padėsime, tuo greičiau vystysis ir geriau veiks jūsų verslas. O jeigu jūsų įmonė klestės ir plėsis, lygiai taip pat plėsimės ir mes.

Mokestiniai patikrinimai

Kai įmonė samdo buhalterį, jos vadovas niekuomet negali būti iki galo tikras, ar visi apskaitos procesai vyksta gerai ir teisingai. Pasitaikius kokioms nors klaidoms ir neatitikimams, kurie paprastai išryškėja mokestinių patikrinimų metu, didžiausią atsakomybę neša būtent įmonės vadovas. Jam tenka aiškintis inspekcijoms, jis gauna įspėjimus ir baudas, kurias turi padengti iš savo kišenės. Perdavus apskaitos vedimą išorinei įmonei, vadovui nuo pečių nuslūgsta didelė atsakomybės dalis. Nuo tos minutės buhalterinė apskaita pagal sutartį perduodama mums ir mes tampame atsakingi už padarytas klaidas, jei tokių pasitaiko. Be to, esame apsidraudę civilinės veiklos draudimu, todėl atsakome už savo paslaugų kokybę.

Apskaitos paslaugos įvairioms verslo formoms

Teikime buhalterijos paslaugas įvairių juridinių formų verslo subjektams:

  • Uždarosioms akcinėms bendrovėms (UAB);
  • Mažosioms bendrijoms (MB);
  • Individualioms įmonėms (IĮ);
  • Viešosioms įstaigoms (VŠĮ);
  • Daugiabučių namų bendrijoms (DNSB);
  • Asociacijoms, ūkinėms bendrijoms ir kitų formų įmonėms.

Buhalterinių paslaugų užsakymo procesas

  1. Jūs išsakote savo poreikius, pageidavimus ir lūkesčius mūsų įmonei;
  2. Pagal turimą informaciją pateikiame jums preliminarų pasiūlymą, kuriame nurodytos paslaugų apimtys ir jų kainos;
  3. Atliekame jūsų verslo veiklos ir buhalterijos (esamos ar tik būsimos) analizę bei sudarome reikalingų paslaugų sąrašą;
  4. Deriname pasiūlymą, kol randame jums tinkamiausią variantą;
  5. Pasirašome paslaugų teikimo sutartį;