+37068562065
Buhalterinė apskaita

Personalo apskaita

Personalo buhalterija


Personalo apskaita – tai labai plati sritis, apimanti daugybės įvairių dokumentų, susijusių su darbuotojais, rengimą ir apskaitymą. Didelėse įmonėse paprastai daugumą žmogiškųjų išteklių apskaitos funkcijų atlieka personalo specialistai ar personalo buhalteriai, tačiau mažos įmonės tokių pareigybių neturi ir daugumą darbų turi dalintis esami darbuotojai. Išties dažniausiai pagrindinis krūvis čia tenka įmonės vadovui. Ir taip apkrautas įvairia dokumentacija bei plačiu sprendžiamų klausimų spektru, jis turi paskubomis atlikti personalo apskaitą. Dažnai tai baigiasi tuo, kad dokumentai, susiję su darbuotojais, tvarkomi netinkamai, nepilnai, ne laiku arba visai neruošiami.

Personalo apskaita turi būti specialistų rankose

Kaip ir bet kuri kita įmonės veikla, personalo apskaita reikalauja žinių ir nuolatinio įstatymų bei kitų teisės aktų sekimo. Kadangi ši sritis yra linkusi dažnai keistis, ne kiekvienas vadovas spėja susipažinti su naujienomis ir laiku atnaujinti dokumentus. Tam, kad jums nereikėtų spręsti visų įmonės klausimų, kurių gerai nežinote, arba neturite laiko į juos gilintis, mes teikiame papildomą personalo apskaitos paslaugą savo esamiems klientams.

„Verslo pamatas“ teikiamos personalo apskaitos paslaugos:

  • Įdarbinimo ir atleidimo dokumentų rengimas;
  • Konfidencialumo, nekonkuravimo ir kitų susitarimų rengimas;
  • Darbuotojo asmens bylos suformavimas ir tolesnis tvarkymas;
  • Pranešimų SODRAI teikimas (apie įdarbinimą, atleidimą, nemokamas atostogas ir pan.);
  • Darbo sutarčių pakeitimai;
  • Įsakymų rengimas;
  • Drausminių nuobaudų dokumentų rengimas;
  • Darbo laiko apskaitos žiniaraščių rengimas;
  • Konsultacijų teikimas personalo administravimo klausimais;
  • Ataskaitų formavimas ir teikimas.

Kaip vyksta darbo procesas

1. Personalo apskaita prasideda nuo jūsų įmonės analizės ir poreikių įvertinimo.
Pirmiausiai visuomet pasikalbame su klientu, kad tiksliai žinotume darbų apimtis, vidinius procesus, vykstančius įmonėje, netgi ateities planus, nuo kurių priklauso ir darbo krūvis, ir paslaugos kaina. Jeigu yra galimybė, pasiūlome jums kelis variantus, kad galėtumėte išsirinkti sau labiausiai priimtiną. Sutarus dėl konkrečių paslaugų, pasirašome sutartį ir pradedame darbus.
2. Visus personalo apskaitos veiksmus galima būtų suskirstyti į pirminius ir einamuosius. 
Dažniausiai, jeigu įmonė yra visiškai nauja ar jau kurį laiką dirba be personalo specialisto, o gal net visai tokio neturėjo, reikalingas pirminis dokumentų sutvarkymas. Dažniausiai tai įvairūs vienkartiniai darbai arba tokie darbai, kurie tiesiog susikaupė per ilgą laiko tarpą. Prie jų galima priskirti konfidencialumo sutarčių parengimą, asmens bylos suformavimą, įvairių dokumentų šablonų pasiruošimą.
3. Atlikus būtinuosius veiksmus ir pasiruošus tolimesniam darbui, personalo apskaita vykdoma pagal iškylančius poreikius. 
Priėmus į darbą naują žmogų, mes užpildome visus su jo įdarbinimu susijusius dokumentus. Pasikeitus atlyginimui, pareigoms ar kitoms darbo sąlygoms, už jus atliekame reikiamus įrašus. Taip jūs galite būti visuomet ramūs, kad darbo apskaitos dokumentai yra tvarkingi ir laiku užpildyti, o darbo inspekcijos patikrinimai nebus baisūs ir netikėti.
Share by: